POLITICA DE RETURNARE A BANILOR APLICABILA
Serviciul rogesil.ro va este oferit de catre societatea Rogesil SRL (denumita in continuare „Rogesil”, „rogesil.ro” „PRESTATORUL” sau „SOCIETATEA”) cu sediul in Jud. Bihor, Oradea, str. Stefan Zweig 4, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J05/1644/2007, avand CUI 22004003.
Interactiunea cu platforma rogesil.ro (Site sau/ si Aplicatie), urmata de plasarea unei Comenzi echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a Termenilor si Conditii, respectiv a prezentei Politici de returnare a banilor, de catre orice Client al PRESTATORULUI, avand calitatea de Client/ Cumparator/ Consumator.
Clientul poate plati online cu cardul bancar sau prin banca contravalorea Serviciilor solicitate. Autorizarea si remiterea Tranzactiilor de acceptare a cardului se realizeaza exclusiv prin intermediul procesatorului de plati BT PAY, prin solutia integrata. BT PAY este furnizorul Societatii Rogesil SRL de solutie software prin care se faciliteaza comertul electronic, insemnand servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat in prealabil pentru plata online.
Rogesil nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
Costul curierului variaza in functie adresa (judet, localtate, distanta), tip (plic/ colet), greutate, marime, optiunile de livrare (ex. livrare sambata, deschidere colet, ramburs). Pretul final reprezinta costul operatiunii de livrare prestata de catre Rogesil la care se adauga comisionul aferent operatiunii de intermediere prestata de catre Rogesil.
Mentiunile suplimentare privind continutul coletului (de exemplu „fragil”) se supun Termenilor si Conditiilor curierului (firmei de curierat) ales de catre Client.
Clientul este indreptatit la returnarea pretului achitat pentru un serviciu contractat prin prezenta Platforma in urmatoarele situatii:
- a solicitat PRESTATORULUI anularea comenzii pana la colectarea/ ridicarea coletului/ plicului de catre Firma de Curierat; in acest caz, PRESTATORUL ii ramburseaza Clientul contravaloarea serviciului initial achizitionat.
- a solicitat sa fie despagubit de catre Firma de Curierat in situatia in care coletul/ plicul a fost pierdut/ deteriorat; despagubirea se acorda in limita asigurarii daca Clientul a optat pentru aceasta sau in limita contravalorii serviciului achizitionat. Despagubirile datorate in baza asigurarii comenzii se efectueaza conform Termenilor si Conditiilor apartinand Firmei de Curierat.
Rogesil isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale prevederilor prezentului Document, precum si orice modificari in cadrul Platformei/ structurii acesteia sau Serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta Aplicatia si/ sau orice Continut, fara o notificare prealabila a Clientului sau Utilizatorului in acest sens.
Prestatorul nu va putea fi tinut responsabil pentru eventualele erori aparute Platforma rogesil.ro din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc., care nu sunt facute de catre Prestatorul rogesil.ro.
Rogesil.ro isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/ sau legaturi pe oricare pagina a Platformei, cu respectarea legislatiei in vigoare.
In eventualitatea in care exista intrebari/ sugestii cu privire la activitatea prestata de catre rogesil.ro. prin intermediul Platformei, ne puteti contacta la adresa de corespondenta electronica: office@rogesil.ro